Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
 
Mayıs 22, 2012, 07:48:28
 
* HarbiAslan - Google Arama
Özel Arama

Sayfa: [1]   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: Çok tatlı tüketen şiddete meyilli  (Okunma Sayısı 87 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
üye :SELİN    üye profili     üyenin istatistikleri     üyenin Mesajları     arkadaş Listeme ekle
SELİN
Selin Göknar
Co-Admin
*****

Teşekkür Sayısı: 4051
Online Online

Cinsiyet: Bayan
Mesaj Sayısı: 37238

Uye ID: 2788

Nerden: !!!... BaRTıN ...!!!



WWW
« : Ekim 03, 2009, 23:25:03 »

Adınıza Yakışır Bir Mail isminiz@harbiaslan.com
Çok tatlı tüketen şiddete meyilli
Çocukken her gün çikolata, şeker tüketen bireylerin, ileriki yaşlarda şiddete meyilli olduğunu ortaya koyuldu.

İngiltere'nin Cardiff Üniversitesi’nde yapılan bir araştırma, çocukken her gün çikolata, şeker tüketen bireylerin, ileriki yaşlarda şiddete meyilli olduğunu ortaya koydu

17 bin kişi üzerinde yapılan araştırmada, 10 yaşında her gün şeker ve çikolata tüketen çocukların yüzde 69’u, 34 yaşına gelene kadar şiddet içerikli suçlar nedeniyle tutuklandı. Araştırmaya göre, çocuklarına uslu durmaları için çikolata, şeker veren ebeveynler, çocuklarına zarar veriyor. Bu davranış, çocukların hazzı ertelemeyi öğrenmesini engelliyor, fevri davranışlara, şiddete yol açıyor.

Moderatöre Bildir   Logged

♥♥♥ Gal'ATA'saray 'TÜRK'iye'dir..! ♥♥♥
Sayfa: [1]   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  


* Alexa.com ' da HarbiAslan

Bu Sayfa 4.258 Saniyede 22 Sorgu ile Oluşturuldu